Perfekt

  
 
Idag är en sån där perfekt dag. Ledig idag..eller pluggar hemma hela dagen, vilket är otroligt skönt! Får så mycket mera gjort hemma. Ska försöka plugga ordentligt så att jag klara mitt historia prov imorgon. 
Har redan vart och handlat och svängde förbi min förskola som jag hade praktik på och gud vad jag saknar förskolan. Trodde inte att något barn skulle komma ihåg mig eftersom de är så små men alla kom ihåg mig!! Värmde så i hjärtat och alla barn satt och prata och ville visa mig olika saker.
För varje dag som går blir jag mer säkert på att jag vill bli förskolelärare. 
 
  
 
Nu ska jag äta lunch, kanske gå ett sväng och göra ett ärende så slipper pappa göra det sen. (köpa ny kolsyrepatron) sen fortsätter pluggningen. 
Lyssnar på julmusik, så jag har världens julkänsla även fast det inte är snö ute. 
 
  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0