You tried to break me down, but I still on my feet


Jag önskar att jag kunde få pausa livet och bara dra täcket över huvudet. Under jullovet ska mitt fokus ligga på att läsa böcker. Har alltid velat vara en sån där duktig människa som läser massor av böcker!!! 


Fast när jag åker utomlands passar jag alltid på att bara ta det lugnt och leva i nuet. Då brukar jag läsa 3-4 böcker/vecka. Önskar att jag gjorde i vanliga fall också. 


Hoppas ni njuter av livet. Finns det något som gör att du mår dåligt släpp det och gå iväg och vänd dig inte om! Du förtjänar att må bra. Pausa och gör det du känner för. Och snart är det jul då ska jag iallafall umgås med min familj och släkt och strunta i människor som får mig att må mindre bra. Ha en fin kväll!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0