Tankar

Något som jag verkligen hatar är människor som kan skriva på sms hur mycket dom tycker om mig, hur stark jag är, hur inspirerande jag är osv. Men dom vågar inte alls visa att dom tycker om mig inför andra. 
Vet inte hur många gånger jag har hjälpt andra som hjälper en kompis men tar åt sig äran själv. 
Eller så får man ett sms: du är bäst glöm aldrig det. Och i nästa sekund lägger samma person upp en bild på instagram med nån annan och skriver: vad skulle jag göra utan dig? älskar dig osv. 
Och eftersom jag har svårt och lita på folk tror jag inte på allt som folk säger förens man vågar visa för andra att det man säger är sant. 

Hur tänker ni om det här? Känner ni igen er? Händer mig för ofta iaf. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0