Leva i nuet, trots höga krav.

Brukar ni leva i nuet och njuta av vad livet har och erbjuda? Önskar verkligen hade jag hade det tänket!
Men det har jag verkligen inte, jag oroar mig för framtiden och jag funderar över vad som hänt och hur jag kunde ha gjort allt bättre. Jag vill prestera för att att bli nöjd, jag vill att andra ska tycka om mig så jag försöker passa in, jag vill vara stark, men då blir jag annurlunda. Jag försöker vara positiv och nöjd men då kommer någon som skryter över sitt liv och trycker ner mig. Jag vill vara duktig i skolan, men det finns alltid någon som är bättre. Jag vågar stå för saker som jag tycker men då kommer någon och berättar hur värdelös jag är. 

Hoppas ni njuter av verkligheten och känner att ni kan strunta i saker som folk säger åt er!
Var starka och tro på er själva. Skrämmer era drömmer er? Bra då är dem tillräckligt stora! Om inte, dröm större. Ha en underbar fredagkväll. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0