Nya möjligheter och ny start!

Kände att det var dags för en nystart på bloggen. Känns bättre att blicka framåt och sikta mot nya mål istället för att kolla tillbaka på besvikelser och misstag. Blev väldigt sugen på att börja blogga igen, så jag böt design, header och lite kategorier. Tog också bort alla gamla inlägg, men det känns grymt! 
 
(gammal favorit) bilden får ej kopieras utan tillåtelse. 
 
Tänkte bara köra nån snabb presentation av mig själv. Jag heter alltså Lydia Granqvist, en tjej på 17 år som går andra året på gymnasiet. Dock är jag alldeles för skoltrött, jag vill ut och resa och upptäcka världen och jobba istället. Men jag går barn-och fritidsprogrammet och trivs väldigt bra, känner att jag verkligen valt rätt program. Just nu är jag ute på praktik på en förskola, har praktik i 5 veckor nu på hösten och har 3 veckor kvar. Och jag stormtrivs verkligen!!! 
 
Nåt som är nytt för i år är väl att jag är med som ledare och tränar ett flicklag innebandy. Finns inte så mycket att säga men jag älskar att träna. resa och umgås med mina underbara vänner och min familj. Har ett stort behov att skriva av sig för att kunna lämna och gå vidare. 
(bild från arkivet)
 
Jag har vart väldigt fotointresserad, var väldigt nära att gå media på gymnasiet. Men jag har det som ett hobby på sidan av, men tyvärr har jag inte så mycket tid över på min fritid. Så det kan komma mycket egen fotograferade bilderpå bloggen men också mycket bilder från weheartit eftersom det är en sån grym sida att hämta inspiration och bilder från. 
 
Det var allt för mig just nu. Jag hoppas att de människor som läser detta har haft en bra dag och laddar för en ny bra dag. Tack och hej!
 
 
 
 


 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0